lördag 9 maj 2009

Tröttsamt trött

Igår vaknade jag och var skittrött och detta fortsatte fram till långt in på eftermiddagen. Fick gå upp lite extra tidigt för att hinna med en födelsedagsuppvaktning, så det gjorde väl sitt till. Hur som helst, så kan man inte vara trött när man är med ett gäng 4-5åringar i skogen, så det var då jag fick sluta med det tramset. Tröttheten alltså...
På kvällen var det kalasande, en härlig blandning av folk och inga fä.
Nu har jag börjat en ny dag ackompanjerad av Lisa Syrén o Ring så spelar vi.

2 kommentarer:

AnnA sa...

God eftermiddag på dig, Therese!

Man brukar kalla det för vårtrötthet...Fast jag förstår egentligen inte hur man kan bli trött PÅ våren, eller????...
Ha en fortsatt trevlig lördag och tänk på ngn som snart skall iväg och dra sitt strå till stacken - hela kvällen...
Hälsn
AnnA
PS!
Jag har länkat till din blog på min andra blog:("Annama-blogen"), om du undrar...Den finns länkad på rosbloggen...
DS.

Therése sa...

Jag har länkat till din ros-blogg från min andra blogg och jag har precis kommit hem efter att ha dragit strån till stacken på museet ;)
/Therése