söndag 12 juli 2009

Dagen efter

C4-dagarna slut för detta året? Japp, skulle jag vilja säga. Var man down town idag behövde man inte vara särskilt bright för att förstå det. De enda som var ute var några stackare som var tvingade att plocka ner scener, mattält, dansgolv o Baja-Major. Plus lite tyskar och danskar och andra ovetandes turister.

Av någon oförklarlig anledning fick jag för mig att jag skulle ut o springa istället för att promenera ikväll. Jag insåg ju innan jag påbörade detta att intervallträning var nog att föredra. Så jag började springa en stund och det var också då jag mötte en enda bilen på hela turen, medan jag fortfarande var rapp i stegen. Sen gick jag en bit och sen sprang jag en lite längre bit och sen gick jag igen och sen var jag snart hemma igen. Ganska nice faktiskt, men vi får se hur benen mår imorgon.

Nu ska jag plocka fram Cajsas present, öva på födelsedagssången och sen är det dags för skönhetssömnen...

Inga kommentarer: