fredag 17 juli 2009

Sydkustens pärla

Igår fick jag min födelsedagspresent av Sara. Det var en utflykt till Ystad med lunch, shopping och besök på Skillinge glassbar. Först var det dock förmiddagsfika på Piratens rastplats i Brösarp. Ett smörgåsbord av frukt, nötter, mörk choklad och hemkokt citronsaft dukades upp. Stärkta fortsatte vi till Ystad, där shoppingen tog vid. Napp i första butiken! Det visade sig bli en mycket lyckad shoppingdag. Lunch på Prins Charles, lemonadpaus på bokcafé, Skillinge och hela turen avslutades med lax på Buhres i Kivik. Oj, vad nöjda vi var! Tack Sara för presenten!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag var också i Kivik?! Passade på att köpa fin Lisa Tofft-ring :-) Kramisar Pernilla

Anonym sa...

Alltid ett nöje att uppvakta dig på din födelsedag!

/S

AnnA sa...

Godkväll Therése!
Det låter som en trevlig runda...
I Kivik finns det ju också mycket trevligt att shoppa och titta på: choklad, outlet och utländsk affär med blingbling mm.
Apropå "Rose Fair" -klart att jag var där!
Och det finns rapport på min rosblogg, med lite bilder och annat.
Min första jobbehelg efter semestern, men det känns OK, ändå.
Ha det bra!
hälsn AnnA
PS! Köpte du ngt bokfynd under månglarmarknaden. Jag såg en Kaffe Fassett bok, och tänkte på dig - du kanske också såg den?
DS.