fredag 6 november 2009

Det här med farsdagspresenter

På söndag är det dags igen. För att fira far, menar jag. Varje år så undrar jag vad man ska ge honom. Hur roligt kan det vara att få skjorta o slips varje år? Häromdagen kom jag på vad jag skulle köpa, som jag tror att han gillar. Gick inom lämplig butik och köpte det som var uttänkt. Ganska nöjd fortsatte jag till jobbet. Där berättade min kollega att hon fixat farsdagspresent. Nöjd o glad sa jag att jag gjort det samma och berättade vad jag köpt. Då säger kollega: Ja, men köpte du inte det i fjor också? När jag tänkte efter så kom jag ihåg att så var fallet. Samma pryl, men inte samma sort. Så hur kul är det att få samma sak varje år? På söndag får jag reda på svaret.

1 kommentar:

AnnA sa...

Godkväll!
Något i musikväg har barnen ordnat till Ralle från Ginza.
Det brukar gå hem.
Trevlig Helg på dig!
hälsn
AnnA