söndag 8 november 2009

Kanske har jag kommit på det

För ett tag sedan fick jag i uppdrag, i en egenskap av "särskilt trovärdig person", att skriva ett kapitel i en bok. Det blir kul tänkte jag och tänker fortfarande, även om jag inte riktigt vetat vad jag ska skriva. Kanske har jag nu kommit på ett upplägg, som kan funka. Vi får se... Det finns ett par andra saker som jag också skulle behöva komma underfund med. Om jag väntar tillräckligt länge och tänker på annat, kan det då vara så att det löser sig av sig själv? Det hade varit bra.

I helgen har jag också varit kattvakt, till katten Felix. Det sades till mig att Felix helst låg under sängöverkastet och var lite främmande för främlingar. Alltså såna som mig. Men så var icke fallet. Varje gång jag öppnade dörren ville han gärna "prata" en skvätt.

Inga kommentarer: