torsdag 19 november 2009

Om du vill ha frukost på sängen - sov i köket!

Igår var jag allmänt konstig, kände mig lite halvdålig. Kombinationen vaccinering, ont i armen, 13 timmars jobb var inte bra. Men med god vilja och Ipren går det fint. Min kollega på museet kan lätta upp vilken begravning som helst. Där vilar inga sorger över henne.
Idag har jag sovit bort konstigheterna, tagit en härlig promenad med Cazper, som är jätterädd för dammsugaren och kan inte vara hemma när det städas. Bådar inte gått för framtiden. Dessutom har jag hunnit med att gratulera brodern på 25-årsdagen. Han befinner sig i grannens sjukstuga, men temperaturen är på väg ner från 40,4. Han fick en DVD-box av mig, så nu har han att gör ett par timmar. Men tänk ändå vilken skillnad, han firar sin 25-årsdag med influensa och feberånger en gråkall novemberdag. Jag firade min med grillfest på stranden i Ystad en varm o härlig junidag. Olika falla livets lotter :-)
Ha en fin dag alla!

Inga kommentarer: