söndag 27 december 2009

27 december - mellandagar

Jaha, då har vi påbörjat årets mellandagar. Då vet man att det börjar barka mot slutet. Och slutet på detta året och början på nästa ska jag tillbringa i Kungliga huvudstaden, precis som i fjor. Ska bli trevligt och roligt!
Igår blev det en sväng på rean och två fynd gjordes. Leggings till nyår och ett par stövletter som jag spanat på ett tag. På eftermiddagen hade Cajsa och jag filmtittning, först Wallander - Skytten och sen en gammal, men dock så bra julfilm, Love actually.
Idag blir det jobb på Filmmuseet, men först en promend.

1 kommentar:

AnnA sa...

Hejsan!
Nej det blev en trädgårdsrunda istället för en rearunda igår... Men jag är ledig i morgon, så då blir det kanske en liten koll. Kläddilin brukar ha bra rea, och deras prisewr på skor hamnar på lite bättre priser(för min plånbok) under rean.
Ha det gott och ha en trevlig tur i Stockholm!
hälsn
AnnA