onsdag 27 januari 2010

Så går en dag och imorgon är det en ny...

Imorse när jag steg upp snöade det, när jag åt frukost snöade det, eldade lite och visst snöade det, men rätt som det var, slutade det snö. Så kan det vara! Men jag har kunnat konstatera att snö är bäst inifrån. Att kunna sitta inne i ett varmt hus och titta på snön som dalar, är helt ok. Det blir väldigt vackert ute.
Halva dagen har gåt åt till att fixa och trixa till en affisch till kvällen med Patricia Tudor-Sandahl. Till slut blev den snygg...tycker jag själv i alla fall. Sen gjorde jag biljetter till samma event + en massa annat som ska fixas. I mellanåt får jag ringa och byta lite tankar, med sådana som har egna tankar att byta med. Hur som helst är affischer utskrivna och uppsatta och biljetter färdiga att dela ut. Nu är det bara resten kvar.
Glömde visst skriva att det började snö igen...på tvären denna gången. Ja, så är det i Skåne. Rätt som det är kommer vädret på tvären...

Inga kommentarer: