tisdag 23 februari 2010

Se framåt

Så här års gäller det att se framåt mot ljummar tider. För två sen eller så (kan mycket väl vara tre också, tiden har ju en tendens att flykta fort) tapetserade jag en fondvägg i mitt vardagsrum. Resten blev liksom aldrig av. Nu, snart, ska det bli av, det har jag bestämt. Frågan är då om jag ska ta o tapetsera en ny fondvägg. Även om en del hävdar att fondväggar är väldigt 2007. Hur som helst skulle jag kunna tänka mig denna übersnygga Josef Franktapet från Svenskt Tenn. Jag såg den live i vintras när jag var i butiken och den är verkligen snygg!
Rött är rätt - alltid!

För övrigt skulle jag nog kunna tänka mig hela deras sortiment :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kör Josef Frank! De blir aldrig 2007 m Josf Frank hur många fondväggar man än ordnar till.

Jag kan hjälpa dig!! /S

AnnA sa...

Hej du!
Jag hade också kört en Josef F.
Vem bryr sig om mode - en Josef F ligger alltid i tiden hos människor med tycke för blommiga, dekorativa mönster.
Vi syns i morgon!
hälsn
AnnA

AnnA sa...

Hej du!
TACK för i går.
Boken/filmen heter "Tidvattnets furste" av Pat Conroy.
Barbara Streisand har varit med och regisserat filmen, och spelar en av huvudrollerna.
Ha en skön helg!
hälsn
AnnA