måndag 24 maj 2010

Majmåndag

Över helgen har jag hunnit med att bli förkyld och nästan frisk igen, så det var en sk mesförkylning. Det har varit en lugn helg på jobbet, så jag o kollegan beslutade oss för att bygga om några bokhyllor i butiken i söndags. Dom två första gick snabbt och lätt. Det andra tre tog något längre tid. Kan man säga. Några hyllplan skulle vara stående, till böcker och andra skulle vara liggande, till andra varor. Det visade sig att alla hyllplan inte hade samma djup och heller inte samma upphängning. Det slutade med att jag fick botanisera hos teknikerna och fixa lite fler skruvar. Men vad bra det blev och vi var mycket nöjda när dagen nådde sitt slut. :)

Idag har jag varit i Åhus och lite till min förvåning var det roligare än jag trott! Så kan det bli när man har förutfattade meningar om saker och ting.

Till skillnad från natten som gick ska jag i natten sova fem kvart i timmen. :-) Innan det är dags att knyta ihop säcken ska jag titta på norska Hollywoodfruar. Kan undra om det är lika bra som den svenska varianten?

Ha en trevlig vecka, alla!

Inga kommentarer: