onsdag 8 september 2010

Konstigt, men bra

Jag har haft en väldigt trevlig, annorlunda, angenäm och kanske viktig eftermiddag på Vitemölla. Har haft ett samtal över en fika med bästa P. Samtalet handlade om förändringar och efteråt i bilen på vägen hem hade jag (och har fortfarande) en konstig känsla. Lite svårt att beskriva den, men som en blandning av mod och förvirring och lite annat som jag inte kan beskriva. Hur som helst så har jag fått två "uppdrag"+rapporteringsplikt. Så det går inte att "smita" undan. Har man börjat tänka en tanke så måste man ta steget fullt ut, på ena eller andra hållet. Det är en av sakerna som hon sa. Mycket att tänka på, men det blir nog bra i slutändan, det har jag full förtröstan för :) Friska vindar vid havet idag, men härligt!

För övrigt visste jag att jag hade rätt hela tiden! Mjölk är bäst! Läs denna artikel i IForm! Och jag som helst dricker mjölk morgon, middag, kväll. Hur bra är inte det? För vem har hört talas om mjölkförgiftning? :-)

Inga kommentarer: