måndag 1 november 2010

Etta att inte ta ansvar

Nu är jag tillbaka vid mina sinnes full bruk igen. Det var lite si och så med det efter de gångna veckorna. Efter begravning och kördag på Ivö var det ledig dag. Slita på sofflocket lite och bota sviterna efter klocktillbakavridningen. Idag var museet öppet pga av höstlovet, så det blev en trevlig dag där. Utställningen "Det är bara lite aids" hade vernissage igår. Jag hade inte läst på så mycket, eller inget alls och tog därför förgivet att det var en sån där lite informationsutställning om aids. Det var det inte kan jag säga! Det var en utställning med Sara Granérs roligheter. Hur roliga som helst!

1 kommentar:

AnnA sa...

Hej du!
Den utställningen är jag lite sugen på. Jag har alltid gillat serier - gärna lite burleska...
Ha det - jag ska snart iväg och jobba...
Kram!
AnnA