onsdag 2 februari 2011

Åh vips så var februari

Vad har då hänt sen sist? Faren har fyllt en så där 60 år. Så på lördag blir det party av denna anledning. Och av anledning av partyt har jag bakat åtta tårtor. One to go, sen är jag i mål. Idag har mor och jag varit och fyllt ett av slagskeppen till kundvagnar på stormarknaden. Också detta med anledning av paryt. Kvällen har gått åt till att fira systeryster som fyller 21. Lite kalasande är ju alltid trevligt, som vi brukar säga. Imorgon blir det nog till att plugga eller städa, helst båda två.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej ! Tänk vad du jobbar för att det ska bli en fin fest. Vi ser fram emot en trevlig kväll på lördag. Lycka till. Kram Kerstin

Anonym sa...

Ja det ska bli trevligt, hoppas oxå att du städar ordentligt eftersom du ska ha en nattgäst då! :) /S

Yasmine sa...

Hejsan, på min blogg får du film tips varje dag med dagen trailer, om du vill ha en länkning så kan du tävla genom att ge ett film tips i dagens trailer inlägget, mer info finns på min blogg. :)
Pussar och Kramar
//LadyYasmine