fredag 18 februari 2011

Gnällspik

Nu blir det ett gnällinlägg. Så håll i er! Eller klicka vidare.
Hur länge ska det egentligen vara kallt? Jag tror vi kan detta nu. Lite värme, tack. Eller mycket förresten. Till råga på allt fick jag nackspärr, eller nackvres som man tydligen säger i Småland, igår.
Vi skulle ha en överraskningsfest för en kollega, så det var oerhört olämpligt med nackspärren. Men jag har dom raraste kollegorna, så det blev en trevlig dag och en rolig fest. Sen har min våg gått sönder. Fast å andra har jag hittat ett par lagom långa byxor och det gör man inte varje dag.
Det verkar som om om gnället och trevligheterna gick jämnt upp, så det var kanske inte så farligt. Men kallt är det! Fast imorgon är jag ledig...
God helg på er!

1 kommentar:

AnnA sa...

Wow, häe känns det nästan som sommar...
Ha en skön helg!
hälsn
AnnA