onsdag 2 mars 2011

Award

Av min rostokiga kompis AnnA, med bloggen A rose is a rose is a rose, fick jag denna Liebster Blog Award.

*Det är en blogg-award som du har möjligheten att dela ut till dina 3-5 favoritbloggar som har mindre än 100 följare.
*Du meddelar bloggaren genom att skriva en kommentar i deras blogg. Du berättar att deras blogg är en av dina favoriter och att den har blivit utnämnd till en Liebster Blog Award.
*Den som mottager utmärkelsen/awarden skickar länken till personen som delade ut den och till fem av hans/hennes favoritbloggar med mindre än 100 följare.

Så tack AnnA! Här kommer dom jag skickar den vidare till:

Präst-Ida. Ida är pastorsadjunkt i Kiviks församling och bloggar om detta. Alltid roligt att klicka in på hennes blogg. Gör det samma, vet jag!

Lina helt enkelt. Lina och jag gick på gymnasiet tillsammans way back på 90-talet. Lina skriver om sitt liv på ett chosefritt sätt :)

Himmel och hav. Veronicas blogg som jag råkade klicka in på en gång och har sedan dess följt.

Tokerier. Zazzas blogg om, ja ni hör själva, hennes tokerier.

Det var nog allt för nu. Nu ska jag fortsätta dagen! :)

Inga kommentarer: