söndag 3 april 2011

April, april

Nu så har jag äntligen fått loss tummarna och installerat om mobilen till datorn, så jag kan lägga över bilder!

Först kommer en snygg bild på min hand, som den såg ut igår kväll. Jag är hundvakt i helgen och hunden är väldigt förtjust i katter. I alla fall att jaga katter. Så igår kväll efter kvällspromenaden dök en katt upp (dom brukar hålla sig undan annars, men trodde väl att faran var över). Koda stack efter den som en raket och jag efter hunden, för jag hann inte släppa kopplet. Så först brände jag sönder fingrarna och sen gjorde jag en störtdykning och ett magplask på gräsmattan. Det var mörkt och jag tror ingen såg det, men möjligtvis hörde det när jag gastade på hunden som om hela himlen var lös. Men ni kan ju alltid söka lite på Youtube, för man vet aldrig...Det syns inte så mycket, men jag har brännmärken på tre fingrar och det gjorde något så vansinigt ont!

Någon som inte springer efter katter utan hellre tar ett träningspass när han kommer på besök är Cazper.
Klicka in här så finns bilder på mina ugglor som jag sydde härom veckan!

Inga kommentarer: