tisdag 24 maj 2011

God kväll i stugorna!

Även idag blir det en bild från Måsviken. Jag och systrarna hade picnic där igår kväll. Cajsa hade bakat supergoda muffins med blå och rosa glasyr på. Så med korgen på armen promenerade vi dit, för att sitta på bryggan och fika till vågskvalpet. Härligt!


Nu har jag precis suttit och filat på min önskelista eftersom det bara är en dryg månad till min födelsedag. Jag har ingen brist på önskningar... Ifall någon undrar :)


Idag, på jobbet, skulle barnen leka frisör med mig. Jag var frisör och dom var kunder. Det slutade med sju tjejer med inbakade flätor kors o tvärs över huvudena. :)


Innan kvällens störtskur kom hann jag springa en runda. Riktigt skönt faktiskt, det blåste inte så mycket som man skulle kunna tro.


Over and out

Inga kommentarer: