onsdag 10 augusti 2011

Direktimport

Eftersom jag inte äter godis, så brukar jag knapra Läkerol eller Ga-Jol istället. Inte så att jag köper olika smaker och häller upp i en skål och knaprar till fredagsfilmen, men när man behöver något att tugga på. Ga-Jol har ju den fördelen att de är väldigt billiga, två askar för 10:-. Dock är det inte så ofta de finns i butiker här i närheten. Ibland får lokala konsumbutik in ett parti, så då får man passa på. Dom sista gångerna har dom dock inte haft min favorit, mint lakrits. Så idag googlade jag lite och hittade deras hemsida med tillhörande e-shop. Och dra på trissor om man inte kunde beställa mina favoriter där, dock gällde 24 askar för 144 danska pikadollars. Men det kanske man skulle satsa på. Någon som vill samköpa? Fast å andra sidan kanske jag skulle börja sälja på svarta marknaden... :-)

Är det någon som skulle råka på denna sorten, köp eller ring mig!


Hörde jag något om I-landsproblem? Mycket möjligt, men likväl ett problem.

Inga kommentarer: