måndag 29 augusti 2011

Ny vecka

Runda av måndagen med lite Hollywoodfruar. Dom har ju alltid underhållande och lättar upp sinnet. Innan dess kollade jag på Maestro, ett program som jag tycker är intressant. Bara att man tänker att man ska låta ett gäng kända människor tävla i dirigering (kan man säga så?).
För övrigt har jag fått ett par intressanta erbjudande att fundera över... Kan bli spännande.

Dessutom började måndagen med att gena lite bångstyriga kor mitt under löprundan. En dag med blandat innehåll alltså. :)
Jaha, då fortsätter vi väl veckan då.

2 kommentarer:

AnnA sa...

Hej du!
Jag började min vecka med att byta arbetsplats...Samma och liknande arbetsuppgifter, men andra kunder och andra adresser. Och det känns OK, fast lite rörigt med att hitta.
Det var dags att flytta på sig...sedan får vi se...Hoppas allt annat är bra...Kramen!
AnnA

Anonym sa...

Vad för erbjudande?:) / Ninna