lördag 3 september 2011

När dagen springer iväg

Idag har det varit fullt ös på jobbet. Föredrag, filmvisning, vernissage och massor av besökare. En sådan dag som bara springer iväg, vips är klockan nästan stängningsdags.
Efter jobbet hann jag precis med en sensommarkonsert, en lugn avslutning på en toppad dag. Nu ska jag fortsätta chilla på soffan med en skål ostkrokar.

Igår fick jag en beställning på fem chokladtryffeltårtor till nästa fredag. Jag har köpt upp mig på 10 kakor av 70% choklad, så jag är på banan med den ingrediensen i alla fall. Någon mer som behöver en tårta eller två så säg till.
På tal om tårta, så hittade jag ett recept på Hummingbird cake. Den ser ju förföriskt god ut, så den får jag nog provbaka vid lämpligt tillfälle.

1 kommentar:

Cajza sa...

Du glömde att vi var ute och gick! :D