onsdag 12 oktober 2011

Att leva upp till sin bild

Jag har en kollega som tycker jag är den mest husliga hon känner. Därför måste jag ju leva upp till denna bild hon har av mig. Så med inspiration av Lotta har jag ikväll gjort äppelchips. Det fanns några äpplen kvar i trädgården, så jag skivade dom tunt, in i ugnen och nu är de klara. Krispiga och lite syrliga! Smaskens! För att festa till det så här på en onsdagkväll, gjorde jag en dipp med kesella, kanel o kokos. För att ytterligare förstärka bilden, har jag börjat på ett nytt sticke. :) Så håll till godo!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ängla är mycket nöjd med sina raggsockr! Och det med äppel fick man inte smaka:) /Ninna

Therése sa...

Nej, dom gick åt! Men dom var nog inte söta nog för dig :) Vi ses snart!

Lotta sa...

Nämen titta så fina äppelchips! Visst är de smaskiga?! Så roligt att man kan inspirera...din dipp lät ju väldigt smarrig, kanske jag skulle prova på! Kram Lotta

Uttan sa...

Hej! kul att Du vill vara med och fira min Tre års dag ;)

Kram!