onsdag 26 oktober 2011

Mycket nu - av allt

helgen var intensiv med bional och filmfest. När helgen var över var det raskt på mitt andra jobb. Därefter Tupperwareparty tre kvällar på rad. Först hos systeryster L med sneak peak på julprodukter, sen hos kollega S och ikväll fick jag följa med ovan nämnda L på ett special party. Alla har varit trevliga och bjudit på gott fika. ikväll fick jag dessutom en rejäl burk i gåva.

Jag har också hunnit köpa jacka nr 2 och 3. Nr 1 skickade jag tillbaka, nr 2 kommer jag att lämna tillbaka och nr 3 kommer jag att behålla. Igår kom också klänningen jag beställt till systers bröllop, den lutar det åt att jag ska behålla. Behöver bara fixa några accesoarer.

Imorgon kommer kusinen från landet och det ska bli trevligt! Sen börjar vi om igen... :)

3 kommentarer:

Lotta sa...

Hjälp så många tupperwarepartyn! Måste man köpa nåt varje gång? kram

Therése sa...

Nej, det behöver man inte! :) jag går dit för lite trevligt prat och gofika :) Nästa vecka är det dags för din syster...Kram

Lotta sa...

Det va ju tur det för annars skulle det bli dyrt ;)