söndag 1 januari 2012

Gott nytt 2012!

Jag hade en fantastiskt trevlig nyårsafton, som innehöll lite av varje. Det var ju ett strålande väder, så efter en stärkande promenad runt centralorten blev det fika hos S. På kvällen var det, så klart, firande med god mat och trevligt sällskap.

Jag hade bakat cupcakes med extra allt, aka skåprensning. Chokladmuffins med hackad mörk choklad, krossade Mariannekarameller o marshmellows, toppade med chokladgranche, kristyr och lite glitter.


Första gången jag bakade en moussetårta. Kanske dumt att chansa när man ska bjuda på det, men så wild and crazy är jag :) Chokladbotten med mangomousse på första lagret och hallonmousse på andra.


2012 började på samma sätt som 2011 slutade, med gott och blandat och...


...ett parti av bästa spelet ever, Sveriges kungahus :)

1 kommentar:

AnnA sa...

Hej du!
Ja, det såg gott ut det där...(Jag säger bara Rocky Road!!!Farligt!)
Gott Nytt, på dig!
Kramen!
AnnA