torsdag 12 januari 2012

Torsdag

Idag fick jag äntligen besked ang min bil. Försäkringsbolaget har bestämt att den gjort sitt är på jorden och ska nu vidare till de saligas ängder via skroten. Så jag har varit och tömt den och tagit avsked. Jag är väldigt glad över att jag inte la dom där 5000-6000kr på att byta katalysator i höstas eller några tusen till på nya däck. Nu ska jag botanisera bland alla bilar och se vad jag ska köpa för någon. Har några som jag tänker på, men vi får se. Ska ut och provköra en massa bilar snart. Ska bli riktig kul!
För övrigt har jag varit hos doktorn med ryggen och det blev ett besök hos sjukgymnasten också. Hon tryckte, bängde och masserade om vartannat. Nu har jag fått lite nack-och ryggövningar att göra, sen blir det nog bra med det.
Resten av dagen har jag legat på soffan och lyssnat på stormen och packat inför kvällen Tupperwaredemo.

Inga kommentarer: