lördag 28 januari 2012

Var blev jag av?

Jag tog mig igenom denna veckan också. Jobb, jobb, Tupperwaredemo, jobb, jobb, demo, jobb, jobb, kör, jobb. Ja, och så vidare. Med lite sömn ibland, så har dom senaste nio dagarna sett ut. Men imorgon är jag ledig innan en ny vecka börjar. Har jag hunnit köpa en ny bil? Nej, för bilfirmor har tydligen inte öppet innan kl 7 och efter kl 18. Jag tror inte ens Gustavssons bil i Broby har det, trots att deras motto är "Jag har öppet när du är ledig". Förresten kanske dom har slagit igen helt och hållet. Hur som helst idag hann jag provköra en bil och imorgon ska jag provköra en annan, sen får vi se. Snart kanske.


Efter jobbet idag bakade jag semlor. Jag började baka och ställde degen på jäsning. Sen glömde jag helt bort den. När jag, nästan 1½ timme senare, gick ut i köket och såg assistentbunken, kom jag på det. Just det, jag höll på att baka semlor! Hmm...Huvudet under armen?!

Ni som fyller år i veckan som kommer behöver inte bli nervösa. Jag har kommit ihåg att köpa födelsedagspresenter! Se själva!

1 kommentar:

Mamma Ninna sa...

Phu, äntligen kan jag andas ut!!!;-)