tisdag 28 februari 2012

Fullbokad dag

Idag har jag varit igång från arla morgonstund till kväll. 06,30 sydde jag ett bokomslag till min kalender. På Stoff och stils hemsida såg jag ett mönster på bokomslag i vaxduk. Dom hade sytt i sina fina prickiga och rutiga vaxdukar, men jag har en så fin lila kalender med rosor på så jag ville inte dölja det utan bara ha ett skydd. Därför skickade jag bud om transperant vaxduk med vita prickar. Så imorse innan jobbet svängde jag ihop det.

Sen blev det möte och jobb hela dagen för att sedan direkt ha en Tupperwaredemo. Det är alltid trevligt och extra trevlig idag när värdinnan bjöd på chokladfondant till fikat. Inget motstånd i världen kan stå emot en sådan. Själv visade jag hur man kan svänga ihop en sockerkaka på fyra minuter. Jag har inte orkat packa upp burkarna, så nu står väskorna som två påsar med lösgodis i matrummet.

Inga kommentarer: