onsdag 15 februari 2012

Konsten att klicka hem saker och ting

Så här års finns det fortfarande en del reafynd kvar att göra. För ett par dagar sedan klickade jag hem dessa från Ellos. Jag hade en rabattkod som gav mig 40% på rea+30% på odinarie pris. Snart kan jag vara med i programmet Rabatt till varje pris. :) Hur som helst det blev en löpartröja, superskön och reflex på ryggen.





En marinblå långkofta har man alltid nytta av.

Bilder lånade från ellos.se



Idag klickade jag hem lite fina saker från Elsas Hem, bla dessa knivar från danska Rice.
Jag köpte dessa gafflar när jag var i Oslo i höstas och använt dom mycket. Perfekta till pålägg, sill och andra småsaker, men jag har saknat några bra knivar att bre tex ostar med. Men nu har jag snart matchande.
Det blev också detta fina, röda fat från danska Greengate, som för övrigt har massor av fina saker.



Bilder lånade från elsashem.se

Inga kommentarer: