tisdag 8 maj 2012

En tisdag i maj

Idag var det dags för nästa födelsedag på listan. Denna gången var det mors tur. Hon hade redan fått sin present när jag och syskonen gav henne biljetter till direktsändningen av Let's dance för ett par veckor sedan. Men om man ska riva upp folk ur bingen i ottan då gäller det att inte komma tomhänt. Så idag fick hon en söt sockerströare från Green Gate och en lite gästtvål som hade det fina namnet morgensang och doftade ljuvligt.
Post-itlappen med fjärilen köpte jag på Svenskt Tenn.

Perfekt till sommarens jordgubbar!





Efter jobbet bytte jag rask om till löparkläder och körde till Glimåkra för att springa Sparbanksloppet. Superkul även detta lopp och jag gjorde dessutom min bästa kilometertid. Det blir fler lopp, det är ett som är säkert! Mor och sys L kom och hejade på vid målgången och när jag kom hem hade sys C lagat födelsedagsmiddag till mor, så det blev en god avslutning på dagen också. Nu hänger ögonlocken på halv stång, så det är nog dags att stämpla ut för idag.

2 kommentarer:

Mamma Ninna sa...

Det var kul att komma och titta när du sprang!

Therése sa...

Det var roligt att ni kom!