fredag 8 juni 2012

Tre dagars ledigt - det var inte dumt det :-)

Jag har haft tre dagars skön ledighet, men imorgon är det tillbaka till jobbet som gäller. Idag har jag varit hos Gröna porten och hämtat min vinst, jag vann ju ett nagellack från OPI. Det blev ett somrigt med aningen glitter i. Det fanns massor av fina saker i butiken och jag fastnade för en ring från Lois Lane.









 Gårdagskvällen ägnades åt pyssel. Att smälta nabbipärlor i ugnen blir hur bra som helst, så det blev ett armband av dessa. Det blev också decoupage på konservburkar. Om man inte målar de vita först blir det en metalleffekt på dom.


Här är det fortfarande inte helt torra, så det vita är lack.
Idag har jag också köpt en present till mig själv. Jag har sneglat på en surfplatta och tog med mig systrarna som sällskap och for till en av elektronikkedjorna i Kristianstad. Det blev en vit Samsung Galaxy Tab 8.9. Jag har alltid gillat Samsung och har haft flera olika mobiler av det märket. Linnéa blev också väldigt sugen på en surfplatta, så en likadan fick följa med henne hem.
Nu måste nog både jag och den pausa lite...:)

Inga kommentarer: