fredag 11 januari 2013

En bra dag

Veckans lediga dag har nått kväll, men det här varit en riktigt skön dag. Inga måsten, jag har bara gått runt o fixat lite med det som fallit mig in. När jag väntade på sotaren i morse stoppade jag två par raggsockor, pysslat några tändsticksaskar, satt upp julsakerna på vinden, gjort en liten utflykt o annat trevligt o soft.
Jag fick också en present av min guddotter, ett gott choklad. Sånt värmer i hjärtat.
Stoppa strumpor - väldigt 2013...;)
Tändsticksaskarna från SvKyrkans julkampanj har blivit pimpade.
Present från sötaste Wilda

1 kommentar:

Fröken Grön sa...

Vad roligt det var att läsa att tavlan som har hängt på väggen i vårt sovrum numera hänger hemma hos dig!
Jag önskar nästan att jag hade fått vara med på den där auktionen, men då visste vi inte ens att huset fanns...
En skön helg önskar jag dig!
/Anna-Karin