måndag 11 februari 2013

Nu får det väl ändå räcka!

Varje morgon när man tittar ut genom fönstret kan man konstatera att det kommit ännu lite mer snö. Jag skulle kunna bli galen snart! Jag gillar verkligen inte snö och kyla, merän möjligtvis mellan den 20 dec-2 jan. Just nu längtar jag tills det blir 10-15 grader och barmark. Jag längtar också efter en rejäl löprunda, utan att behöva riska bryta lårbenshalsen. Men, men i väntan på detta får jag ägna mig åt annan träning. Jag har provar lite olika pass, men undvikit Jilian Michaels (ni vet hon på Biggest looser). Hon verkar ju livsfarlig, även om man bara ser henne på TV. Men hur som helst, jag fattade mod och körde ett av hennes pass. Kul och jobbigt! Trött som ett as och svettades som en gris, men så gött! Testa, vet jag!

Inga kommentarer: