torsdag 21 februari 2013

Sol

Idag tittar solen fram och vips blir jag så mycket piggare och gladare. Efter förra helgen löpträning fick jag ont i högerknät och har inte kunnat göra mycket annat än att halta. Men hjälp av google har jag ställt diagnos (för det har jag hört är bra att göra ;)) och tror jag fått löparknä. Inte omöjligt med tanke på att sjukgymnasten sa att jag hade en ostabil höft, vilken jag håller på att träna upp. Hur som helst, idag provade jag lite försiktig intervallträning. Gick ganska bra, bara lite ont, så med lite mer vila och träning av musklerna runt omkring ska det nog bli bra.
Kände att jag var tvungen att ut och röra på mig för det har blivit lite för mycket så här det senaste veckorna:
Jag har fullständigt tappat all karaktär.

 
Ang. mitt golv, så ser jag en ljusning. Ur min lekmannasynvinkel tycker jag mig se att de är på väg upp ur gropen. :)

Inga kommentarer: