söndag 3 mars 2013

Vasaloppssöndag

Idag gick vasaloppet av stapeln och med det den lika traditionsenliga vasaloppsfrukosten hos mina föräldrar. På slaget 8, när starten går, då sitter vi med årets godaste frulle. Innan jobbet hann jag med en sväng till kyrkan också. En trevlig eftermiddag på jobbet följde på det.
Nu har min förkylning nästan borta, men knät är fortfarande inte helt ok. Jag har ju ställt, med hjälp av google, diagnos själv och kommit från till att jag fått en släng av löparknä. Så i väntan på att det ska ha över där jag träna annat. Därför har jag köpt två dvder att träna till. Youtube är en källa till ständigv varierande träning, men rummet där datorn står tillåter inte så stort rörelsesvängrum. :-)Då är TV:n bättre. Jag körde den vänstra ikväll och det kommer kännas imorgon;-).
 
Uppdatering: Besviken, det kändes inte speciellt mycket...;) 
Uppdatering 2: Efter 5 km intervallträning känns det i benen. OMG! :)

Inga kommentarer: