fredag 30 augusti 2013

Mål

Jag hade som mål, denna sommaren, att springa rundan Emmislöv-Knislinge-Nöbbelöv-Broby-Emmislöv. En runda som är ungefär 18 km och som jag ofta cyklar. Igår morse när jag vaknade tänkte jag att nu är det dags att testa om jag kan. Det värsta som skulle kunna hända var ju att jag skulle få gå en bit. Jag sprang inte speciellt fort och knappt två timmar senare var jag hemma igen. Det gick förvånansvärt bra, det enda var att jag blev lite stel i vänster knä, men det har gått över idag. Nästa gång kan jag springa lite fortare. Dessutom tog boken jag lyssnat på lagom slut tills jag var hemma igen. Lucy Dillons Och så levde de lyckliga, kan jag verkligen rekommendera. En så där lagom avslappnad och trevlig bok.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Hurtbulle! Var får du all energi ifrån! Men Grattis till denna prestation önskar jag som nog aldrig skulle komma på tanken. Men också tokiga drömmar ska uppfyllas om man kan. Kram på dej! Faster K