onsdag 16 september 2015

Sjukstuga

När jag kom hem från jobbet igår, däckade jag på soffan. Efter att inte ha varit förkyld på över ett år, var det dags nu. Också lite feber på det. Så hela dagen har spenderats på soffan med katten som sällskap. Tv:n har stått på, men mest som brus i bakgrunden, när jag slumrat. Cajsa var på besök en stund på eftermiddagen. Hon kallade det sjukbesök, men hon var mest ute efter mitt pysselrum. Men idag fick hon fri tillgång till det. Satt där fem minuter, men fick gå o lägg mig igen. Då är man sjuk... Tidigare i veckan gjorde jag ett par taggar däremot. Det röda med popcorn är ett slaktat chokladomslag. Chokladen var äcklig, men omslaget användbart.

2 kommentarer:

Cajza sa...

Tack för att jag fick "låna " ditt lilla paradis en stund! Krya på dig

Therése sa...

Det va kul att kom en stund!