fredag 15 april 2016

Host, host

Det går långt mellan inläggen, men nu är det äntligen dags gör ett nytt! Woho! Jag har hostat o kraxat i en och en halv vecka  nu. Så himla tröttsamt! Hoppas hostan går över snart...
För övrigt har det mest varit roliga saker på gång. I lördags hade jag 4 glada och pysselsugna barn på besök. En grannes barnbarn fick ett presentkort på en pysseldag hos mig. Förståndigt tycker jag! Dessutom hade vi superkul! Lagom till den dagen hade mor varit i Ullared och köpt upp ett rejält lager med fina papperssugrör till mig. Alltid bra att ha hemma.
Sen har jag provbakat en chokladkaka utan mjöl, mjölk o socker, vilken blev supergod.
En kväll fick jag provköra svågerns Buick. Oj, oj vad cool jag kände mig! :) Nu väntar jag bara på lite varmt väder, så jag kan ut o köra nercabbat.

Inga kommentarer: